Časté otázky
Je zkušební účet zdarma?
Jak dlouho můžu používat zkušební účet?
Co se stane po skončení doby zkušebního účtu?
Další e-mail s upozorněním na skončení zkušebního účtu obdržíte v den, kdy uplyne zkušební doba.
Pokud do 7 dní po uplynutí zkušební doby nepřevedete zkušební účet na plnou verzi, bude Vám pozastaven přístup do systému. Vaše data zůstanou v systému uložená dalších 6 měsíců, pak budou nenávratně smazána.
Potřeboval bych na otestování delší dobu než 1 měsíc. Je to možné?
Jaký je rozdíl mezi administrátorským a uživatelským účtem?
Uživatelské účty jsou určeny pro uživatele, kteří mají mít jen možnost náhledu na data, ale nemohou je editovat. Nemohou zakládat nové revize, ani editovat či mazat stávající revize.
Můžu zadat jako příjemce připomínek více e-mailových adres?
Chci si objednat plnou verzi Online Revizí, co mám udělat?
- klikněte na odkaz pro objednávku, který Vám přišel v upozorňovacím e-mailu na konec zkušebního období
- objednejte si plnou verzi zde
- napište nám na info@online-revize.cz nebo zavolejte na +420 549 275 074
Chtěl bych přejít na balíček Start/Medium, ale chci platit po měsících.
Bohužel u těchto balíčků není platba po měsících možná. Nicméně o své peníze se nemusíte bát. Pokud zaplatíte celé období a pak si používání Online Revizí rozmyslíte, vrátíme Vám nevyčerpanou částku za nezačaté měsíce zpět.
Příklad
Balíček Start objednáte 15.2. Do 1.3. čerpáte přístup zdarma (viz Začátek období). Uhradíte fakturu na 6 měsíců od 1.3. – 31.8. ve výši 2.700,– + DPH.
3.5. zažádáte o zrušení používání služby Online Revize, vrátíme Vám peníze za nezačaté měsíce ve výši 1.350,– + DPH, tj. za červen, červenec a srpen.
Objednal jsem si plnou verzi Online Revizí, ale na faktuře a ve svém účtu vidím počátek plné verze až od prvního dne následujícího měsíce. Jak to? Můžu účet používat hned nebo až od toho 1.?
Příklad
Balíček Start objednáte 2.2., obdržíte potvrzení objednávky a doklad s textem “Služba Online Revize balíček Start 1.3. – 31.8.”
Službu můžete používat samozřejmě ihned s tím, že do 1.3. máte přístup zcela zdarma.
Jak mám ukončit používání služby Online Revize? Vrátíte mi peníze?
Pokud chcete ukončit používání služby Online Revize, napište nám na info@online-revize.cz. Pokud v e-mailu nespecifikujete jiný den ukončení služby, tak Vám bude služba ukončena následující pracovní den po té, co nám Váš e-mail dorazí do schránky. Částku odpovídající ceně za nevyčerpané (nezačaté) měsíce, Vám automaticky vrátíme zpátky na účet, ze kterého nám peníze původně přišly. Vaše data budou nenávratně smazána 6 měsíců po ukončení služby.
Příklad
V pátek 3.5. jste nám zaslali e-mail s žádostí o ukončení služby, v e-mailu jste nespecifikovali žádné datum ukončení služby. Používáte balíček Start v období od od 1.3. – 31.8., uhradili jste částku odpovídající 6 měsícům ve výši 2.700,– + DPH.
Následující pracovní den, tj. v pondělí 6.5. Vám pozastavíme všechny přístupy k Vašemu účtu.
Vrátíme Vám peníze za nezačaté měsíce ve výši 1.350,– + DPH, tj. za červen, červenec a srpen.
Po 6 měsících od ukončení služby, tj. 6.11., se automaticky smažou veškerá data, která jsou pod Vaším účtem vedená.